راهنمای خرید بهترین جاروبرقی
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

خرید بهترین برند جاروبرقی برای یک خانه تمیز مهم است. انواع مختلفی از جاروبرقی ها با انواع زنگ ها و سوت ها برای انتخاب وجود دارد. ما در حال حاضر بیش از 180 مدل در رتبه بندی خود داریم - که ما آنها را در 16 مایل فرش و کف قرار می دهیم ، همه در تلاش برای کمک به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه خود هستند ، اعم از قائم ، کنیستر ، چوب ، دستی ، یا یک مدل رباتیک.

ما جدیدترین و بهترین برند جاروبرقی را آزمایش ، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا به شما در خرید هوشمند کمک کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید جاروبرقی با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی خوبه؟

برای تعیین میزان خوب پاک شدن خانه ما مجموعه ای متفاوت از آزمایشات را بر اساس آنچه و نحوه طراحی برای تمیز کردن انجام داده ایم ، انجام می دهیم. به عنوان مثال ، شما انتظار ندارید که یک چوب ، دستی یا رباتیک جاروبرقی قدرت پاک کنندگی یک قوطی بزرگ یا عمودی داشته باشد ، اما همه آنها دارای مزایا و منهای خود هستند.

برای فهمیدن اینکه چقدر جاروبرقی خاک را به خوبی جمع می کند ، چه مقدار زباله را در خود نگه می دارد ، مانور آن آسان است و سر و صدا آن چقدر است ، جارو برقی را از طریق آزمایش های مختلف قرار می دهد. ما قبل از جاروبرقی طلق ، شن و موی حیوانات اهلی را درون فرش قرار می دهیم. ما از همان دستور تهیه بستر در کف های برهنه استفاده می کنیم و مشاهده می کنیم که آیا جاروبرقی آن را جمع می کند یا پراکنده می کند. و ما جاروبرقی like اطراف اتاقها و مبلمان را مانور می دهیم ، دقیقاً مانند کارهایی که انجام می دهید ، تا اطمینان حاصل شود که از پس کنترل راحت برخوردار است.

بهترین مارک جاروبرقی عملکرد خوبی دارند اما با گذشت زمان از پس آن بر نمی آیند ، برنده نیستند. بنابراین ما از نظرسنجی اعضای منحصر به فرد خود ، قابلیت اطمینان و رضایت مالک پیش بینی شده را در یک امتیاز کلی قرار می دهیم. از جمله قابلیت اطمینان ، همراه با نتایج حاصل از آزمایشات آزمایشگاهی ، برخی از جاروبرقی ها در رتبه بندی ما افزایش می یابد ، در حالی که دیگران را پایین می کشد.

جاروبرقی بی سیم بخریم یا سیم دار؟

طبق داده های نظرسنجی ما  و بررسی بهترین برند جاروبرقی ، جاروبرقی های سیم دار قابل اطمینان تر از مدل های بی سیم هستند. بنابراین در جدیدترین نظرسنجی های ما ، قابلیت اطمینان و رضایت از جاروبرقی های بی سیم را جدا از جاروبرقی های چوبی سیم دار تحلیل کردیم ، و نتایج چشم نواز بود: در حالی که مارک های vac stick stick بی سیم در رتبه بندی ما وجود دارد که برای اطمینان از امتیاز خوبی برخوردار هستند ، هیچ یک از آنها برای اطمینان قابل اعتماد نیستند و در تست های عملکرد آزمایشگاهی ما به اندازه کافی خوب عمل نمی کنند که توسط Consumer Reports توصیه می شود. مشكلات موجود در خلخال های چوبی با باتری بسیار شایع هستند.

شما نمره کلی را در رتبه بندی های ما برای جاروبرقی های ایستاده ، قوطی و چوبی ، همراه با رتبه بندی های فردی برای قابلیت اطمینان ، رضایت و هر یک از آزمایشات آزمایشگاهی مشاهده خواهید کرد.

جاروبرقی بوش بدون کیسه

و از آنجا که بسیاری از بهترین مارک جاروبرقی رباتیک از WiFi برای بارگذاری داده های تمیز کردن استفاده می کنند ، آزمایشگاه دیجیتال ما هر مدل جاروبرقی rob رباتیک را برای هرگونه امنیت و حریم خصوصی مصرف کنندگان آزمایش می کند.

راهنمای خرید جاروبرقی براساس وکیوم

با تعیین بهترین خلاuum برای نوع تمیزکاری شما شروع کنید. اگر فرش دیوار به دیوار یا فرش های زیادی دارید ، قائم - بخصوص آنهایی که کیف دارند - بهترین انتخاب است. اما برای خانه هایی که پله های زیادی دارند ، مانور کنیستر راحت تر است و در کف با سطح سخت ، از چوب سخت تا کاشی ، عملکرد خوبی دارند. جای خالی استیک و مدل دستی برای کارهای سبک تر مانند غلات ریخته شده عالی است که نیاز به توجه سریع دارند. اگر بخواهید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید ، یک جاروبرقی rob رباتیک ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد - اگرچه لازم است یادتان باشد که سطل آشغال را به صورت دوره ای خالی کنید.

ما سیستم های جاروبرقی central مرکزی را آزمایش نمی کنیم ، اما اگر شما یک بازسازی گسترده انجام می دهید یا مایل به نصب لوله های مکش در پشت دیوارهای هر اتاق در خانه هستید ، ممکن است این سیستم ها یک گزینه باشد. آنها مطمئناً قدرتمند هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: